Tunnel Mountain Village II, Banff

5 juni 2019 - Banff, Canada

De rit Vernon naar Banff is goed verlopen.
We zijn een tijdgrens over gegaan. Van 9 uur tijdverschil is het nu maar 8 uur. Blijft vreemd.
Onderweg een aantal keer gestopt om van het uitzicht te genieten. Zie ook de foto's.

Overal kom je van die irritante japanners met selfie sticks tegen, gelukkig heb ik die buiten mijn foto's kunnen houden.

We hebben heeeeeel veeeeel bordjes gezien waarop gewaarschuwd werd voor beren, wolven, elanden, wapiti's en dikhoornschapen, maar op een overstekende ree na hebben we nog niets van dat alles gezien. Wanneer gaan we onze eerste beer zien?

De camping is weer erg basic (lees, wéér geen wifi), maar is wel mooi zo onderaan de berg.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Leo en Jeannette:
    6 juni 2019
    Hi guys, nu gaat het echt mooi worden. Waarschijnlijk waren jullie het al van plan maar voor het geval je het misschien niet wist, ga naar Peyto Lake http://banffandbeyond.com/is-peyto-lake-really-that-blue/. En uiteraard naar Lake Louise. Ook daar, helaas, veel van die irritante Japanners, dat is de laatste jaren heel erg geworden. En die eerste beer...........tja you never know. Hou je ogen goed open het kan altijd.
    En als jullie in Jasper Nat. Park zijn denk dan even aan ons, dat is waar wij elkaar in 1986 voor de allereerste keer hebben ontmoet.
    Enjoy,
    groetjes Leo en Jeannette
  2. Arjan:
    7 juni 2019
    nu je toch in Banff bent. zeker naar de hotspring gaan.. lekker warm en mooi genieten van het uitzicht . wij hadden daar de vorige keer nog sneeuw. en toch lekker buiten in het zwembad met 40graden