Burnaby Cariboo RV Park & Campground, Vancouver

2 juni 2019 - Vancouver, Canada

We hebben goed geslapen, we waren alleen wat vroeg wakker, duh.
Na het ontbijt (lekker roerei met spek etc.) hebben we in de omgeving van Holiday Inn een ommetje gemaakt. We werden pas om 13:00 uur opgehaald voor de camper.
Om 16:00 uur hadden we eindelijk de camper. Zie foto's.
De rit naar Burnaby Cariboo RV Park & Campground liep niet helemaal soepel, natuurlijk moest ik weer twee keer fout rijden, ondanks de TomTom...
Maar het achteruit inparkeren van de RV was met hulp van Jet geen probleem.

1. Leo en Jeannette:
    3 juni 2019
    Mooie camper hoor! En gelukkig heb je je eigen JetJet bij je om de weg te wijzen en in te parkeren. En nu jullie de stad uit zijn is het rijden sowieso 100% relaxter dan in Nederland.
    groetjes, Leo en Jeannette
  2. Nordwin:
    3 juni 2019
    Hey Jet & Ted,
    Oogt heel comfortabel en flinke camper ;-). Nu kan het reizen beginnen .....
    Heel veel reisplezier toegewenst, geniet ervan en ik ben heel benieuwd naar de foto's en reisverhalen ...